Friday, September 3, 2010

Pakej Software Newbie

Hari ini saya ingin berkongsi tentang software yang berguna jika anda ingin menceburi perniagaan internet. Software tersebut ialah Pakej Software Newbie yang dibina sendiri oleh seorang Programmer tempatan berasal dari Sabah, satu negeri dengan saya bah. Beliau ialah Bearnerd Bondly, orangnya handsome.

Saya sebenarnya terkejut, macam mana saya tidak boleh sedar kehadiran Pakej software tersebut, sedangkan ianya dilancarkan pada bulan Ogos. Nasib baiklah harganya masih rendah. Setakat hari ini (03/09/2010), harganya ialah RM30, diskaun 90 peratus katanya, dan akan dinaikkan pada bila-bila masa. Beliau dalam proses mengupgrade software tersebut, jika proses upgrade sudah siapa, maka harganya pun akan naik. Jika anda sudah membeli pada harga RM30, maka secara automatik anda akan mendapat upgrade nya nanti.

So, jika anda terfikir untuk membina minisite sendiri, maka anda harus mendapatkan pakej ini. Jangan marah saya jika harganya sudah naik.Jika anda nak tahu lebih lanjut, bolehlah ke laman Pakej Software Newbie

No comments: