Monday, September 20, 2010

Buat Duit Dengan Ads4Live

Seperti yang saya janjikan, hari ini saya nak cerita sikit tentang Ads4Live, salah satu program PTC milik rakyat malaysia. Saya tahu, masih ramai yang kurang yakin dengan program sebegini. Namun tidak rugi jika kita mencubanya.

Berikut sebab saya join Program ini:-
1) Dikendalikan oleh Classic Tech Global (M) Sdn Bhd - 824312-X-2010. Sebuah Syarikat yang berdaftar.

2) Mempunyai pengiklan yang ramai. Pengiklan terdiri daripada usahawan internet dan syarikat.

3) Mempunyai sistem pendapatan yang tersusun dan mudah difahami. Pendapatan sehingga 4 level.


Rasanya cukuplah tiga sebab saya join program ini. Jika ada masa, saya akan cerita lagi, bagaimana menjana pendapatan yang lebih dari program ini. Apa-apa pun, jika anda ingin menyertai program ini, sila click Ads4Live. Apa pendapat anda mengenai program ini?

5 comments:

Sharinginfoz said...

macam2 program ada sekarang ni kan

hazman aka species1980 said...

whoaaa... boleh la cuba nie

ItuNiza said...

Banyak cara sekarang ini.. Cuma perlu cari dan usaha sedikit.

kelhome said...

registered company?

Ronald mohoni said...

Yup, registered.