Wednesday, September 8, 2010

Nuffnang: Paling Tinggi Saya Dapat 1 Click Ialah RM0.75

Ada kawan tanya, "Bro, kali ini berapa nilai cek ko dapat dari nuffnang," Saya jawab, "Setakat boleh bayar bil," maksudnya cek kedua dah sampai, cuma saya tak nak tunjuk, sebab sikit sangat. Lepas nih memang tiada cek akan sampai, sebabnya saya nak kumpul.

Lepas tu kawan nih cerita lagi,"Ko tahu Bro, baru-baru nih ada seorang kawan saya dapat RM5000 dari Nuffnang," ha, saya terkejut, banyak tu kalau Rm5000. Setakat yang saya tahu, Rm1500 pernahlah saya dengar. Mungkin banyak dapat iklan CPM kot.

saya pun tanya,"1 click paling tinggi, berapa dia dapat," dia jawab,"Paling tinggi Rm1.25 untuk 1 click," biar betul. Seumur saya bersama nuffnang,paling tinggi saya dapat Rm 0.75. Saya sendiri pun kurang pasti, bagaimana nuffnang menetapkan harga.

18 comments:

Chaon Cornerz said...

banyak tue 0.75 sen pun.. sy pun tak pernah lagi dapat sebanyak tue.. tambah earning sampai 5k tue.. hebat2..

nizam omar said...

iklan apa yang sampai banyak macam tu..companay mana ye?kongsi lah sikit
http://nizamullah.blogspot.com

kelhome said...

oppss..baru tahu rate2 click nuffnang ni. sbelum ni ingatka paling tinggi 0.5..

Dr Zatiel said...

best gilos...

Zyash said...

Wah...kire bnyk gak 2 dpt 0.75cen...huhu, aku sekali je dapat 0.50cen...yg lain mcm biase lah....huhu....

MASA said...

wow hebatnyaaaaaa....
siapa yang dapat RM5K tu? konfom dia dapat RM5K dalam sebulan?

DaHLia said...

pernah dapat paling tinggi RM4.00 masa Project Alpha..then RM1.75 paling tinggi dengan DG

hazman aka species1980 said...

yeah... memang betul.... kalau time ade project alpha dulu... CPC yang paling banyak laa

kisahsensasi said...

semoga akan lebih dapat banyak lagi nilai per klik tue... ;-p

Ronald mohoni said...

Thanks u all.
Wah, masa projek alpha sampai RM4.00? dahsyat tu.

Zala Wajik said...

project alpha banyak bagi nuffnanger duit.. wutwutwut :D

Sharkox said...

Giler ah bnyak...aku standard 2kupang 5 duit ajer..hahaha

-sharkox-
Latest Entri di Jejaka Kacak: Video Pakcik terlampau!!...

ecah said...

blogger2 hebat2..
x terjangkau akai kalo dpt rm5000 tuh..
terbeliak bijik mata bace entry ni..
aku pon plg tinggi 0.75sen jerk..tp bersyukur la..drp ade yg x dpt lgsung kan..
xpe..sikit2 lama2 jd bukit..bile da jd bukit jd gunung lak..

Lawat sini : www.blogcaripasal.blogspot.com

Azmi said...

wow bnyk tu..aku paling tinggi pun dpt 0.50 je...hehe...syukur la...dpt jugak

Maxloon120 said...

Mine the highest is just 50sen ONLY :(

monica said...

paling tinggi sy dpt setakat ini ialah 50 sen je..hehehe..

Raph said...

huh kenapa tinggi sangat? saya paling tinggi pun 25 sen jek huhuh

thomas said...

Tahu tak mcm mana nuffnang kira setiap click?
Yg saya paling tinggi 0.50sen saja