Saturday, August 14, 2010

Digi Internet Hanya RM38 Sebulan

Hari ini saya nak cerita sikit tentang Digi Broadband yang baru saya beli kemarin. Pada mulanya saya ingin membeli Celcom Broadband, tetapi setelah memerhati prestasi Celcom Broadband sepupu saya yang teruk, maka saya tanpa fikir panjang terus sambar Digi Broadband dengan Kos RM130 tunai. Duit yang saya guna untuk beli Digi Broadband adalah Hasil Pendapatan saya dari Nuffnang.

Sebagai part time blogger yang menggunakan Blog free sebagai medium untuk berblogging, saya rasa Digi Broadband yang saya beli adalah berbaloi, dengan kos RM38 sebulan, kuotanya 3GB, Kelajuan 700kbps (m/t), 200kbps (m/n). Bolehlah bah kan. Cuma yang tak best, 7 ptg - 7 pg kelajuannya cuma 128kbps. Tapi kalau setakat nak blogging guna blog free, taklah teruk sangat. Namun jika ada yang berblogging dengan blog dot com, mungkin payah sikitlah.

No comments: